wrestling-gotvand
کشتی گتوند
یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, :: 12:36 :: نويسنده : ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده

شاید بتوان گفت که یکی ازپیچیده ترین تعاریف در روانشناسی، تعریف هیجان است. چرا که برای تعریف جامع وصحیح آن باید ابعاد مختلف را مورد بررسی قرار داد. در نگاه نخست، بیشتر مردم هیجان رابه عنوان احساس می شناسند. شناختی که آنها از ترس ویا شجاعت دارند جنبه بارز احساسی آنها، طبق تجربه شان می باشد درصورتی که احساس ها فقط بخشی از هیجان ها می باشد.



ادامه مطلب ...

           

                                            علی یوسفی کیا 

              

                                              میلاد ابراهیمی

در مسابقات کشتی جوانان قهرمانی خوزستان که با حضور 140 کشتی گیر از 16 تیم در شهرستان ماهشهر برگزار شد تیم کشتی گتوند توانست به یک مدال طلا و یک برنز دست یابد. در این دوره از مسابقات که از تاریخ 26/06/1390 به مدت دوروز برگزار شد علی یوسفی کیا کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم تیم گتوند توانست با شکست تمامی رقبای خود با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت. یوسفی کیا در دور اول کشتی گیری از تیم میزبان را با ضربه فنی شکست داد. او در دور بعد کشتی گیر بهبهان را در دو تایم پیاپی شکست داد. در دور سوم حریف چغر اندیمشکی تیم بهبهان را با حساب دو بر یک برد تا به فینال برسد. یوسفی کیا در فینال نیز با ارائه یک کشتی زیبا در دو تایم و با نتایج یک بر صفر و سه بر صفر کشتی گیر خوب تیم اندیمشک را شکست داد و مدال طلای سال قبل خود را تکرار کرد. در وزن 120 کیلوگرم نیز میلاد ابراهیمی در دور اول حریفی از اندیمشک را شکست داد. او در دوردوم حریفی ازماهشهر را ضربه فنی کرد. میلاد ابراهیمی برای رسیدن به فینال نتوانست کشتی گیر تیم میزبان یعنی ماهشهر را شکست دهد و به دیدار رده بندی راه یافت که در این دیدار با شکست سعید ابراهیمی دیگر کشتی گیر 120 کیلوگرمی تیم گتوند به مقام سوم و مدال برنز رسید. میلاد ابراهیمی نیز سال قبل مدال برنز را کسب کرده بود.

لازم به ذکر است که امیر محمدحسینی در وزن 66 کیلوگرم و سعید ابراهیمی در 120 کیلوگرم به مقام پنجم دست یافتند. در پایان تیم کشتی گتوند با یک رده صعود نسبت به سال قبل به مقام پنجم تیمی دست یافت.  

در مرحله نهایی لیگ کشتی فرنگی نوجوانان کشور که در شهرستان شیراز برگزار شد تیم خوزستان با سه پیروزی و یک شکست به مقام دوم کشور دست یافت. در این مسابقات که در تاریخ 24/06/1390به مدت دو روز برگزار شد رضا ابراهیمی کشتی گیر نوجوانان گتوندی در معیت تیم خوزستان حضور داشت که توانست تمام حریفان خود را شکست دهد. گفتنی است رضا ابراهیمی گشتی گیر وزن 63 کیلوگرم خوزستان بود که با صلاح دید مربیان در وزن 69 کیلو گرم کشتی گرفت.

 

                   

مسابقات کشتی آزاد انتخابی استان خوزستان در رده سنی نوجوانان با کسب تنها یک مدال برنز برای تیم گتوند به پایان رسید. در این مسابقات که با شرکت 124 کشتی گیر از 17 تیم از سراسر استان از 20 شهریور به مدت 2 روز  برگزار شد، رضا نجم کشتی گیر وزن 50 کیلوگرم گتوند توانست به مقام سوم و کسب مدال برنز این دوره از مسابقات نائل شود. گفتنی است رضا نجم در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان نیز که یک ماه پیش در بهبهان برگزار شد مقام سوم وزن46 کیلوگرم را از آن خود کرده بود.

اعضای تیم گتوند:

1- موسی اکبری۲- علی اکبری۳-رضا نجم۴- محمدمنصورزاده۵-محمد خدادای۶- حسن علیبازی۷- علی نظرزاده ۸- سجاد شعبانی۹- داود ابراهیمی۱۰- آرمان محمدزاده

مسابقات کشتی آزاد انتخابی خوزستان در رده سنی جوانان با کسب سه مدال برنز برای تیم  کشتی گتوند به پایان رسید. در این مسابقات که از تاریخ 10/06/1390 به مدت دو روز در شهرستان اهواز برگزار شد 104 کشتی گیر از 15 شهرستان با هم به رقابت پرداختند که در پایان سعید منصورزاده در وزن 60 کیلوگرم، امید تاج بخش در 66 کیلوگرم و مهدی ایمانی منش در 74 کیلوگرم به سه مدال برنز دست یافتند. گفتنی است دیگر نفرات تیم گتوند با باخت برابر حریفان خود نتواستند به موفقیتی دست یابند.

چهار شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, :: 12:23 :: نويسنده : ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده

سلام به دوستان و عزيزاني كه به اين وبلاگ سر مي زنند تا از اخبار كشتي و همچنين باقهرمانان و پهلوانان شهرستان گتوند آشنا شوند.به اطلاعتان مي رسانيم كه با عضو شدن در اين وبلاگ مي توانيد مطالب و عكس هاي خود را براي ما ارسال ودر صورت تمايل با نام و عكس خود دراين وبلاگ ثبت شود.

تیم جوانان و نوجوانان گتوند در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم اهواز رفت. این دیدار که در محل خانه کشتی شماره یک اهواز انجام شد محکی جدی برای کشتی گیران گتوند قبل از مسابقات انتخابی خوزستان و آموزشگاههای استان بود.گفتنی است که این مسابقه ساعت 7 بعد از ظهر دوشنبه 7/6/1390 انجام شد. در پایان مربیان گتوند از نحوه کشتی کشتی گیران راضی بودند.  

آشنایی با مربی یا به عبارتی منجی کشتی شهرستان گتوند

                                

در اینجا باشخصيتي آشنا مي شويم كه فراتر از مربي بلكه به جرأت مي توان ايشان را منجي كشتي گتوند دانست زيرا در غياب ايشان شايد عمر كشتي گتوند به پايان مي رسيد و اين مرد فداكار كسي جز آقاي يوسف محمدي نيست. آقای محمدی یکی از شاگردان..



ادامه مطلب ...

تیم جوانان کشتی گتوند  که مسابقات قهرمانی خوزستان را پیش رو دارند در حال آماده سازی خود تمرینات سختی را پشت سر می گذارند.مسابقات قهرمانی خوزستان باحضور قهرمانان ملی پوش و افراد برتر استان خوزستان در تاریخ 23/۶/۱۳۹۰ در شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد. آرزوی موفقیت برای کشتی گیران گتوندی را از  خدای منان داریم.

              

مسابقات کشتی بسیج شهرستان گتوند که در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید. در این مسابقات که در تاریخ 4/5/1390 در سالن خانه کشتی مجموعه ورزشی تختی شهرستان گتوند برگزار شد 60 کشتی گیر وزن کشی کردند که نفرات زیر در اوزان مختلف به مقام قهرمانی دست یافتند. در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.



ادامه مطلب ...
پيوندها