wrestling-gotvand
کشتی گتوند

اعلام شرایط برگزاری مسابقات .
 به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و بمنظور مشخص شدن 20 سهمیه در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون کشتی در مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ، رقابتهای کشتی فرنگی عمومی بزرگسالان انتخابی خوزستان روزهای 28 و 29 فروردین ماه با شرایط ذیل در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد .
1-وزن کشی کلیه اوزان (55-60-66-74-84-96-120) از ساعت 18 الی 19 روز چهارشنبه 28 فروردین با دو کیلوگرم ارفاق در هر وزن و آغاز مسابقات از صبح روز بعد خواهد بود .
2-مسابقات به صورت عمومی بوده و کلیه کشتی گیران شهرستانها که نتوانسته اند سهمیه حضور در رقابتهای مرحله اول انتخابی تیم ملی را کسب نمایند ، می توانند در مسابقات انتخابی عمومی خوزستان شرکت نمایند .
3-کلیه کشتی گیران رده های سنی بزرگسالان و جوانان حق شرکت در مسابقات را دارند .ضمن اینکه کشتی گیرانیکه هم اکنون در رده سنی نوجوانان قرار دارند نمی توانند در مسابقات شرکت نمایند.
4-نفرات اول تا هشتم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور در تهران (اسفند ماه 91)به صورت مستقیم در رقابتهای مرحله دوم انتخابی تیم ملی شرکت می نمایند .
5-نفرات نهم و دهم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور در تهران (اسفندماه 91) نیز به صورت مستقیم در رقابتهای مرحله اول انتخابی تیم ملی شرکت می نمایند .
6-کلیه کشتی گیران میبایست شناسنامه یا مدرک شناسایی معتبر، کارت بیمه جدید و معرفینامه اداره ورزش یا هیئت کشتی شهرستان مربوطه را در هنگام وزن کشی اهمراه داشته باشند.
7-نفرات اول و دوم این مسابقات مستقیماٌ به مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد .برای انتخاب نفر سوم نیز یک کشتی بین نفرات سوم مشترک برگزار خواهد شد و نفر برنده به عضویت تیم خوزستان در خواهد آمد .
8-به غیر از وزن 120 کیلوگرم در مابقی اوزان نفرات اول تا سوم حقیقی به مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد . در وزن 120 کیلوگرم نیز بدلیل اینکه فقط نفرات اول و دوم اعزام خواهند شد ، یک کشتی بین نفرات سوم مشترک انجام و در صورت روبرو نشدن نفر برنده کشتی سوم مشترک با نفر دوم ، یک مسابقه انتخابی نیز بین نفر دوم و نفر برنده سوم مشترک برگزار خواهد شد .
 

 

برنامه کشتی فرنگی و آزاد نونهالان اعلام شد
برگزاری قهرمانی کشور و جام پهلوانک ها
از سوی حوزه مدیربت تیمهای ملی و امور فنی برنامه تیمهای کشتی فرنگی و آزاد نونهالان در سال 1392 اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این برنامه برگزاری چهارمرحله اردوی بستر سازی در نظر گرفته شده است و زمان در نظر گرفته شده برای مسابقات قهرمانی کشور مرداد ماه سالجاری است.
همچنین مسابقات عمومی با عنوان جام پهلوانک ها در آذرماه دربرنامه رده ای سنی نونهالان قرار گرفته است.
- این برنامه ها به شرح زیر است:
               برنامه سال 1392 کشتی فرنگی نونهالان کشور
مسابقات قهرمانی کشور
نونهالان - فرنگی
      استان داوطلب
23 ا 25/5/92
برگزاري اردوي بستر سازي
نونهالان - فرنگی
آ .شرقی - جلفا
11 تا 17/6/92
برگزاري اردوي بستر سازي
نونهالان - فرنگی
آ .شرقی - تبریز
16 تا 22/7/92
برگزاري اردوي بستر سازي
نونهالان - فرنگی
آ .شرقی - جلفا
14 تا 20/8/92
برگزاری مسابقات عمومی (جام پهلوانک ها)
نونهالان - فرنگی
استان داوطلب
15 تا 18/9/92
برگزاري اردوي بستر سازي
نونهالان - فرنگی
مرکزی - اراک
1 تا 7/11/92
                                                 برنامه سال 1392 كشتي آزاد نونهالان کشور
تاریخ برگزاری
شرح فعالیت
10/5/92 لغایت 12/5/92
مسابقات قهرمانی کشور نونهالان
11/6/92 لغایت 17/6/92
برگزاری اردوی بستر سازی (آ.شرقی «شهرستان جلفا»)
16/7/92 لغایت 22/7/92
برگزاری اردوی بستر سازی (آ.شرقی «تبریز»)
14/8/92 لغایت 20/8/92
برگزاری اردوی بستر سازی (آ.شرقی «شهرستان جلفا»)
15/9/92 لغایت 18/9/92
مسابقات عمومی نونهالان کشور (جام پهلوانک ها)
1/11/92 لغایت 7/11/92
برگزاری اردوی بستر سازی (مرکزی «اراک»)
 

 

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ،رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان عمومی انتخابی خوزستان به پایان رسید .
بنابراین گزارش در این مسابقات که از روز چهارشنبه و با استقبال چشمگیر نوجوانان خوزستانی مواجه گردیده بود ، 181 کشتی گیر از 12 شهرستان بر روی 2 تشک باهم به مبارزه پرداختند. که در پایان در وزن 46 كيلوگرم ستار پازيار به مقام سوم دست پيدا كرد و در وزن 76 و100 كيلو گرم به ترتيب علي اسدي و مجيد اسدزاده به مقام چهارم بسنده كردند و اما در وزن 85 كيلوگرم امين ميرزازاده با اقتدار كامل به فينال راه پيدا كرد ولي متاسفانه با مصدوميت مواجه شد و قادر به ادامه مسابقه نشد.

چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 8:0 :: نويسنده : ابراهیم رئیسی و حجت بهرام زاده

رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان عمومی استان خوزستان بمنظور تعیین 20 سهمیه خوزستان جهت شرکت در مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی در این رده سنی از چهارشنبه 7 فروردین ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز آغاز  می شود. در این رقابت ها که به مدت دو روز برگزار خواهد شد نفرات اعزامی تیم کشتی گتوند به شرح زیر است.

1- ستار پازیار   2- مهران امامی  3- ابوذر رئیسی 4- محمد منصورزاده 
5- علی اسدی پور 6- علی یوسفی7- امین میرزازاده  8- مجید اسدزاده   
مربیان: یوسف محمدی- ابراهیم رئیسی
سرپرست: حجت بهرام زاده
 
 
 
 
 

پس از استراحتی دو روزه (یکم و دوم فروردین) فعالیتهای اداری و ورزشی هیئت کشتی خوزستان در سال 1392 شروع خواهد شد .
مسابقات روزهای 7 تا 9 فروردین برگزارمی شود .

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و پس از یک وقفه 2 روزه (یکم و دوم فروردین) در روند امور اجرایی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان عمومی استان خوزستان بمنظور تعیین 20 سهمیه خوزستان جهت شرکت در مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی در این رده سنی به شرح ذیل برگزار خواهد شد .
1-وزن کشی اوزان 42 ، 46 ،50 ، 54 و 58 کیلوگرم از ساعت 17 الی 17/30 روز چهارشنبه 7 فروردین ماه 1392 با یک کیلوگرم ارفاق و شروع مسابقات از صبح روز بعد .
2-وزن کشی اوزان 63 ، 69 ، 76 ، 85 و 100 کیلوگرم از ساعت 15/30 الی 16 روز پنجشنبه 8 فروردین ماه 1392 با یک کیلوگرم ارفاق و شروع مسابقات از صبح روز بعد .
3-مسابقات در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد .
4-مسابقات به صورت عمومی بوده و کلیه کشتی گیران شهرستانها که نتوانسته اند سهیه حضور در رقابتهای مرحله اول انتخابی تیم ملی را کسب نمایند ، می توانند در مسابقات عمومی نوجوانان خوزستان شرکت نمایند .
5-با توجه به محدودیت اسکان ، ورود کشتی گیران به محل برگزاری مسابقات بر اساس 5 وزن مربوطه خواهد بود .
6-کشتی گیران متولد 11 دی 74 تا 10 دی 76 حق شرکت در پیکارها را دارند . ضمن اینکه کشتی گیران یکسال کوچکتر نیز می توانند با ارائه گواهی محضری ولی و گواهی پزشکی در مسابقات حضور داشته باشند .
7-نفرات اول تا هشتم مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در ماهشهر به صورت مستقیم در مرحله دوم رقابتهای انتخابی تیم ملی شرکت می نمایند .
8-نفرات نهم و دهم مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در ماهشهر نیز به صورت مستقیم در مرحله اول انتخابی تیم ملی که طی روزهای 18 تا 20 فروردین در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار خواهد شد ، حضور خواهند داشت .
9-مدارک شامل شناسنامه عکسدار غیر مخدوش ، کارت بیمه ورزشی معتبر، گواهی تحصیلی عکسدار جدید ،معرفینامه کتبی هیئت کشتی شهرستان مربوطه ، کلیه کشتی گیران قبل از متولد یکم فرودین ماه 92 می بایست با شناسنامه عکسدار در مسابقات شرکت نمایند .
10-نفرات اول این مسابقات مستقیماٌ به رقابتهای مرحله اول انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد . سایر اعضاء نیز با انجام کشتی بین نفرات سوم مشترک و در صورت روبرو نشدن نفرات برنده کشتی سوم مشترک با نفر دوم همان وزن، یک مسابقه نیز با نفر دوم جهت انتخاب و حضور در مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد  .
 

 

پيوندها