wrestling-gotvand
کشتی گتوند

مسابقات انتخابی مجدد نفرات دعوت شده در اردوی فرنگی نوجوانان خوزستان برای مسابقات کشوری روز جمعه 1391/10/29 در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد که علی اسدی پور تنها نماینده شهرستان گتوند در این اردو با شکست برابر حریف خود از شهرستان شوش نتوانست به عضویت تیم خوزستان درآید.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، بمنظور شرکت در اردو و در صورت صلاحدید مربیان ، انتخابی مجدد تیم های کشتی فرنگی نوجوانان خوزستان در رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور که روزهای 4 تا 6 بهمن ماه در شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد، علی اسدی پور کشتی گیر وزن 76 کیلوگرم شهرستان گتوند به این اردو دعوت شده است.

1-آغاز اردو ساعت 14 روز پنجشنبه 28 دی ماه و پایان اردو بعدازظهر روز جمعه 29 دی خواهد بود .

2-کلیه نفرات اول تا سوم مشترک رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی خوزستان که طی روزهای 6 تا 8 دی ماه در اهواز برگزار گردید ، به این اردو دعوت شده اند.

گفتنی است حجت بهرام زاده به عنوان مربی علی اسدی پور را در این اردو همراهی خواهد کرد.


 

استان خوزستان و شهرستان ماهشهر میزبان مسابقات شد.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور به میزبانی استان خوزستان و شهرستان ماهشهر برگزار خواهد شد .
بنابراین گزارش با توجه به اینکه استان خوزستان قطب برتر کشتی فرنگی کشور میباشد ، این میزبانی از سوی فدراسیون کشتی به خوزستان واگذار گردیده است .
بر این اساس و با هماهنگی فدراسیون کشتی ،اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی خوزستان این پیکارها طی روزهای 4 تا 6 بهمن ماه انجام می شود .
گفتنی است این مسابقات در سال گذشته نیز به میزبانی استان خوزستان و شهرستان آبادان برگزار گردید که در آن رقابتها تیم های الف و ب خوزستان به ترتیب عناوین نایب قهرمانی و چهارمی کشور را کسب نموده بودند .

مسابقات کشتی فرنگی جوانان قهرمانی خوزستان در تاریخ 20لغایت 22 در شهرستان بهبهان برگزار شد که رضا ابراهیمی کشتی گیر وزن 66کیلوگرم تیم گتوند که مدتها با مصدومیت مواجه شده بود توانست با اندک آمادگی خود مقام سوم را کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، از سوی کمیته داوران و کمیته برگزاری، اسامی نفرات قضاوت کننده و کادر اجرایی رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور که از صبح فردا و به مدت 2 روز در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد اعلام شد که آقای جمشید عسکری داور با آتیه شهرستان گتوند برای قضاوت در این رقابت ها دعوت شده است.

برای آقای عسکری آرزوی موفقیت داریم.

مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی خوزستان از ۶ لغایت ۸ دی ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد که علی اسدی پور کشتی گیر وزن ۷۶ کیلوگرم تیم گتوند توانست مقام سوم مسابقات را کسب کند.

پيوندها