wrestling-gotvand
کشتی گتوند

 

در مسابقات لیگ کشتی فرنگی نونهالان استان خوزستان تیم گتوند با وجود اینکه در سه وزن کشتیگیر نداشت اما خوش درخشید. در این مسابقات که از تاریخ 26/08/1390 به مدت دو روز در شهرستان آبادان برگزار شد تیم کشتی گتوند که با تیمهای اندیمشک الف، شوش و آبادان همگروه شد در پایان با دو برد و یک باخت و کسب 4 امتیاز توانست در مکان دوم گروه خود قرار گیرد و شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی داشته باشد. تیم کشتی گتوند ابتدا با نتیجه 7 بر 3 مغلوب اندیمشک شد و سپس با نتایج 7 بر 2 و 5 بر 4 تیمهای شوش و آبادان را شکست داد. در این گروه پس از اندیمشک و گتوند تیمهای شوش و آبادان در مکانهای سوم و چهارم گروه قرار گرفتند. در گروخ دیگر نیز اندیمشک ب و ایذه اول و دوم شدند. گفتنی است دور برگشت این مسابقات دو هفته دیگر برگزار خواد شد. 

 

      

        تیم کشتی امام حسن (ع)            تیم کشتی شهید نواب صفوی

      

         تیم کشتی پیشگامان                    تیم کشتی فردوسی

در مسابقه دوستانه ای که بین مدارس راهنمایی شهرستان گتوند صورت گرفت تیم ها خود را برای لیگ مدارس راهنمایی محک زدند. در این مسابقه ابتدا تیم کشتی پیشگامان اندیشه با نتیجه 6 بر 5 تیم فردوسی را شکست داد و در دیدار بعدی نیز تیم شهید نواب صفوی 6 بر 5 تیم امام حسن (ع) را مغلوب خود کرد. لازم به ذکر است مسابقات لیگ کشتی مدارس راهنمایی شهرستان گتوند در تاریخ 18 آذرماه برگزار خواهد شد.

 

بخشنامه مسابقات به شهرستانها ابلاغ گردید .

 به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، مرحله رفت رقابتهای کشتی آزاد و فرنگی لیگ نونهالان خوزستان  طی روزهای 25 لغایت 27 آبان ماه سالجاری در هر دو رشته به میزبانی شهرستان آبادان برگزار خواهد شد .

بنابراین گزارش این مسابقات در رشته آزاد طی روزهای 25 و 26 آبان و در رشته فرنگی در 26 و 27 آبان ماه در به میزبانی شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.

گفتنی است تیم های داوطلب شرکت کننده در این مسابقات میبایست هر چه سریعتر مراتب اعلام آمادگی خود را کتباٌ به هیئت کشتی استان ارسال نمایند .

 

             

تیم کشتی فرنگی نونهالان گتوند برای کسب آمادگی جهت حضور در لیگ نونهالان خوزستان تمرینات فشرده ای را دنبال می کند. نونهالان گتوندی برای حضور در این مسابقات هر روز در سالن خانه کشتی گتوند به تمرین می پردازند. لازم به ذکر است که مسابقات لیگ نونهالان کشتی خوزستان قرار است در تاریخ 25 آبان ماه به میزبانی شهرستان آبادان برگزار شود. برای تیم نونهالان آرزوی موفقیت داریم و امدواریم برای شهرمان افتخار آفرینی کنند. 

آبادان و خرمشهر میزبان مسابقات شدند .
 
 
به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان ، رقابتهای مرحله رفت لیگ متمرکز کشتی فرنگی و آزاد نونهالان خوزستان طی روزهای 25 لغایت 27 آبان ماه در شهرستانهای آبادان و خرمشهر بشرح ذیل برگزار خواهد شد .
1-رقابتهای کشتی فرنگی وزن کشی بعدازظهر روز 25 آبان در آبادان و مسابقات از صبح روز بعد .
2-رقابتهای کشتی آزاد وزن کشی بعدازظهر روز 26 آبان  در خرمشهر و مسابقات از صبح روز بعد . 
 


 

مشخصات و ابعاد تشک کشتی بزرگسالان جهت اطلاع

جزئیات منطقه مرکزی تشک کشتی برای قرار گرفتن کشتی گیران فرنگی کار در خاک

  

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در رده جوانان در تاریخ 4/08/1390 به مدت دو روز در شهر مقدس قم برگزار شد که علی یوسفی کیا کشتی گیر با اخلاق گتوندی نیز در ترکیب تیم خوزستان به روی تشک رفت. یوسفی کیا که در وزن 74 کیلوگرم کشتی گرفت در دور اول مهدی باساک کشتی گیر خوزستانی تیم کیش را در دو تایم شکست داد، دور دوم حریفی از استان البرز را دو بر صفر شکست داد. یوسفی کیا در دور بعد حریف لرستانی را دو بر صفر شکست داد و راهی دیدار پایانی شد که در این دیدار با قبول شکست برابر کشتی گیر تهرانی موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شد. در پایان این دوره از مسابقات تیم خوزستان با کسب سه مدال طلا و سه نقره به مقام قهرمانی دست یافت.           

                                       

پيوندها